dimecres, 23 de juny del 2010

Independentisme transversal?

Ja se que és pura ciència ficció i molt improbable però deixeu-me reflexionar (per pur divertimento) sobre una teoria del meu germà (que sempre te teories de bomber) que al final encara pot esdevenir certa. Diu ell que al final, per la independència se sumaran fins i tot els sociates. Quant arribi la famosa “maduració”, quan la voluntat del poble sigui inequívoca, veurem a l’Iceta i tota aquesta tropa reivindicant un Estat Propi al davant de tots (i sense perdre les formes). Però tot això no perquè Esquerra els hagi arrossegat, no!!. Serà pura i simplement per no perdre protagonisme, poltrona i menjadora. Vosaltres veieu capaços a tots aquests sectaris fent propaganda en contra a un hipotètic referèndum i quedant-se amb el cul enlaire al dia següent?
De moment se’ls avalota el galliner
Jo crec que aquestes eleccions al Parlament seran molt interessants per les dos “patacades” que s’albiren: La d’Esquerra que permetrà (esperem) que la poca gent de bona fe que encara quedi faci neteja i faci retornar el partit als orígens. Però també per la patacada que espero que es pegui el PSC. Doña Manolita serà incapaç de mobilitzar la tropa que va mobilitzar la Chacon i que es quedaran a casa i dels altres (sector catalanista) molts o es quedaran a casa o votaran al Mas. Resultat, un PSC que no servirà ni per “sociovergencia” i un “aparell” descol·locat i sense cap objectiu. Encara veurem als sociates fent oposició al Mas quan digui allò de “encara no toca” al crit de “Com que no toca?!”. Penseu que un sectari és un sectari i per garantir la supervivència de la Secta son capaços de tot.

12 comentaris:

Manel des de l'Exili ha dit...

Joan, una mica de respecte als teus excompanys. Dins de reagrupament hi ha jutges, advocats, catedràtics, doctors, enginyers i molts altres persones que no tenen ni un pel d'estúpids. Si estem donat suport a Reagrupament amb en Joan Carretero al capdavant és perquè ens mereix molta més confiança que el Mas, Duran, Puicercós i cia.

Et demano respecte pels qui no pensem com tu respecte reagrupament, al cap a la fi volem el mateix o no. O només tu vols que ens fotem un patacada sense importar-te si això frena les opcions de l'independentisme.

No estem en contra els referèndums ni la recollida de les signatures, som critics amb la IP proposada per l'Uriel i el Tena perquè pot i dona vida a ERC i CiU i permet defugir del debat de proclamar del full de ruta per la independència, que per cert tu també demanes.

Nota. Lo dels critics, és la típica maniobra per veure si poden parar l'esbrancida que agafarem a partir del 10 de Juliol. Si realment hi ha un corrent crític, que es presenti a l'assemblea la seva proposta i es vota, com es fa a tot arreu

Joan ha dit...

Manel, de que cony de respecte parles? Tu t'has llegit l'article? Si no parlo de rcat enlloc! Que t'has tornat paranoic o ja no sap llegir? Si a mi me la bufa el que feu tu i els teus amics "advocat" donant suport al pirat aquest. Vosaltres si que no teniu respecte per les minimes normes democratiques.

Rapsoda ha dit...

Aquest Bargalló ha perdut la xaveta! Pobret!

"Viva los novios!"

Manel des de l'Exili ha dit...

Joan,

et demano disculpes. L’he cagat de ple. Em pensava que el link que havies escrit i els insults de sectaris, anava respecte a Reagrupament degut a la noticia dels crítics que havien sortit al singular digital i al crònica.

És increïble com amb les preses, un pot llegir el que no està escrit, només per la presumpció del que un creu que l’altre pensa llegir el que no es diu. Estic molt avergonyit i no tinc paraules..

Anònim ha dit...

Ah!!. em deixava Bon Sant
Manel

andreu (valls) ha dit...

Completament d'acord amb la teoria del teu germà. La menjadora es la menjadora i menys treballar el que faci falta. Sociates, erc, ciu, i tot el bestiari polític que ens envolta.

Jordi V. ha dit...

Aquest Bargalló és un catxondo. O un indocumentat. O un intoxicador. O abusa d'algunes substàncies poc recomanables. O tot alhora.

L'altre dia el vaig "pillar" en el bloc dels 10mil dient (i repetint) que l'amigueta del Carretero havia estat regidora del seu poble...Hahahahaha! I es quedava tan ample, el tio.

No cal perdre-hi més temps del que es mereix el tractament de la seva evident patologia.

Anònim ha dit...

Bargalló, ets un dement malalt tio. Quin paranoic, mare de Déu!

Manel des de l'Exili ha dit...

Qui no fa res no s'equivoca i qui escriu anonimament pot insultar impudicament.
Jo sempre vaig de cara i no m'amago de res. Dic el que penso i miro d'argumentar els meus punts de vista.
No m'importa gaire si personalment surto perjudicat. Per mi és secundàri, malgrat no m'agrada rebre, davant de l'objectiu d'aconseguir la independència.

He demanat disculpes i per mi és un avis de què estic massa estressat. No arribo a tot i haig d'afluixar.

Jordi V.
Vaig dir allò en un comentari de resposta i no en un article. Ho vaig dir sense cap intenció d'intoxicar perquè la meva memoria em deia que l'octubre passat en el dinar entremig de l'assemblea de RCat, vaig coincidir per primera vegada amb ella, el Pereira i d'altres. Em va semblar sentir a la taula que ella era regidora per ERC. Segons tu, la vaig cagar, doncs demano disculpes. N'estava convençut que ho era.

Sempre he defensat que per mi els comentaris és l'equivalent de parlar informalment amb una persona. En canvi un article si que un s'ho ha de mirar molt abans d'escriure segons què.

Repeteixo, m'he equivocat de ple i demano disculpes al Joan. Sempre llegueixo el seu bloc perquè malgrat les diferències substancials amb el que ha succeit a RCat, coincideixo quasi totalment amb tot el que escriu.

Anònim ha dit...

Molt bé nano. Però abans d'afluixar passa un moment pel confidencial del Triangle. Surt una coseta interessant d'allò de... com en deieu???... ah sí! interessos personalíssims.

Jordi Casadevall ha dit...

Tenint en compte que en aquest bloc es tracta de "pirat" a qui es tracta, em sembla que la mala interpretació d'aquest article quan es llegeixen les coses amb massa pressa, no és impossible. Jo mateix quan ho he llegit, tot i que ho he entès a la primera, sí que m'ha vingut el dubte al cap per un moment, però l'he descartat de seguida. En Manel, amb el ritme d'escriure i llegir masses coses al mateix temps, s'ha equivocat però ha rectificat així que se n'ha adonat.

Per altra banda, si per algú d'aquí el Triangle és una font "fiable" sobre el què passa a Reagrupament, llavors aquest algú com a mínim es pot dir que sap poc, sobretot llegint el que s'hi ha escrit en aquest confidencial.

Espero algun dia ens podem retrobar els que perseguim tenir un estat català (i no d'aquí a 40 anys).

Xavier de Valls ha dit...

El Jordi Casadevall té raó. De fet, el Manel Bargalló fa dues coses com cal. Primer, signa donant la cara. I, segon, ha demanat disculpes. Per tant, fer comentaris sobre si hi toca o no hi toca no és pertinent. Podem pensar que s'erra en la seva opció política (jo crec que s'erra i molt, i li ho he dit). Però si ha comès una relliscada i ho ha reconegut les consideracions s'han d'acabar aquí. Després podem veure com és que ha desbarrat. Jo crec que és perquè és hiperactiu i pensa (erròniament) que hi ha un col·lectiu que es dedica a fer la guitza a RCat. Això sí que ho hauria de corregir i per tant pot ser objecte de crítica. Simplement, a fora de RCat no hi ha ningú que vulgui fer res a RCat, ni bo ni dolent. Si el Manel entengués això segur que seria menys abrandat a l'hora de respondre algun apunt de blog.