dimecres, 29 d’abril del 2009

El rei ha mort, visca el rei

Avui m'he donat de baixa com a militant d'ERC. He enviat el preceptiu correu electrònic comunicant la baixa i explicant els motius (com m'han demanat). He donat ordre al banc per a que no paguin cap més rebut. He aprofitat una reunió de la secció local per explicar-ho als meus companys.

També aquesta mateixa tarde m'he associat (crec (*)) formalment a Reagrupament. Fins ara només estava reagrupat. Ara he omplert el formulari amb totes les dades requerides incloent un numero de compte per pagar una quota.

La lluita continua.

(*) dic que "crec" que m'he associat a Reagrupament per que he omplert el formulari on-line de la web, pero al premer el boto acceptar no he rebut cap confirmació ni res. Suposo que s'han gravat les dades, pero amb això de la informatica mai se sap. hehehe

2 comentaris:

reflexions en català ha dit...

Ben fet.

Jo m'hi vaig associar ahir. Després d'enviar el formulari em va sortir un missatge en què em deien que m'enviarien una carta perquè els retornés la confirmació per correu postal. Em sembla que era així.

Salut i endavant les atxes!

Xavier ha dit...

Quants en som, ja? Jo també m'hi he apuntat!