dijous, 3 de juny del 2010

A la recerca del no res

Controlo les visites al meu bloc mitjançant l’eina Google Analytics. Aquesta eina em dona informació sobre el numero de visites i l’origen: si son accessos directes, si accedeixen a traves d’un enllaç d’una altra pagina o si m’han trobat a traves de Google. En aquest últim cas, l’eina m’informa sobre les paraules que s’han fet servir per la recerca. Avui he rebut una visita d’un internauta que ha fet la següent recerca a Google: “full de ruta esquerra republicana”.
Pobre xaval! (o xavala) Tant perdut amb la seva opció política que ha recorregut a Google per buscar allò que no existeix.
Jo he fet la mateixa recerca, i l’únic “full de ruta” d’Esquerra Republicana és una publicació del grup municipal d’aquest partit a l’Ajuntament de Lleida. També hi ha referències a l’estratègia dissenyada pel Ridao cap allà el 2007 en que es preveia la “desconnexió d’Espanya”. Ho recordàveu? Jo no, i mirà que llavors militava!
En fi, benvolgut o benvolguda visitant, segueix la teva recerca, i si fructifica, avisa’m. Però molt em temo que l’únic full de ruta d’Esquerra a partir de la tardor serà la lluita pels trossos de partit que quedaran desprès de la patacada electoral.
Esquerra... quina pèrdua de temps més infame i quin capital politics malbaratat.

3 comentaris:

Josep ha dit...

Quin final més trist.

Merescut però tirst.

Anònim ha dit...

LA SOBERBA I VANITAT DE AN CAROD I DEL MEGA-PAGES,EL SI PERO NO,EL CINISMA I LA ETERNA "EQUIDISTANCIA-PAMPLINERA" OM VOLIAN ANAR?
QUE JA SOM GRANDETS¡LA PARAULE INDEPENDENCIA NO BASTA,VOLEM FETS,PERO ESCLAR QUI RENUNCIA " EL TRES LETRAS".
JUGANT AMB BCN.

Anònim ha dit...

La mArta Cid, la Marina Llansana... aquest degoteig de marxes poden ser el preludi d'una forta patacada. I és una gran pena. El capital que tenien el 2003 era immens. Si l'haguessin sabut gestionar, a aquestes mateixes eleccions podrien estar aspirant al primer lloc. Mai oblidaré aquel "I ara, a pel milió!", del Carod-Rovira. Sembla tan llunyà!