dissabte, 20 de desembre del 2008

Hola

Ja m’he decidit. Porto mesos participant en la catosfera llegint blocs i escrivint comentaris. Fa temps que em rondava pel cap obrir el meu propi bloc i afegir-me així a la lluita digital per la llibertat del Poble Català. Un dels fets que m’ha portat a donar el pas endavant ha estat l’abandonament sobtat d’en Joliu. He pensat que si ell abandonava, era el moment que altres continuéssim la lluita. Evidentment no em puc comparar i en cap cas podré omplir l’immens buit que en Jolu deixa però com avui es diu a primeres collonades, “som la resistència”.
Pot semblar una tonteria, però un del motius pels quals he trigat a obrir el bloc, ha estat la tria d’un nom. El nom que al final he triat va ser el primer que s’hem va ocórrer, al principi vaig dubtar però desprès de no haver-ne trobat un de millor he decidit tirar endavant. Pot semblar una mica pretensiós, però el que vull es que reflecteixi que la majoria de missatges (no crec que ho pugui complir amb tots) aniran en la línia de buscar i presentar accions i passos encaminats a aconseguir l’objectiu final: l’Estat Propi.
La utilització de l’arcaisme “lo” al títol del bloc es una petita llicencia al meu origen (el nord del Pais Valencià) i la meva residència (el Sud de Catalunya).
Comencem:
El primer pas del full de ruta ha de ser sens dubte que ERC trenqui el tripartit. El PSOE no es pot mantenir ni un minut mes al govern.

2 comentaris:

Quim Amorós Le-Roux ha dit...

Joan, benvingut a la blogosfera.
t'aniré seguint.
Molt hem temo que el tripartit malgrat totes les discrepàncies i tibantors, a pesar del toc d'atenció dels votants i dels seus militants, seguiran aguantant fins a les properes eleccions, perquè de trencar ara, i convocar-se eleccions dos partits ERC i ICV es fotarien una patacada i tres perdedors ja no sumarien majoria , per tant esperen que aquests dos anys que queden puguin lluitar contra les enquestes que tossudament els deixaria ara per ara sense majoria parlamentaria.
Però francament quant mes temps aguantin el tripartit mes clara serà la victòria de CIU.
Lo de la candidatura catalanista a Europa, que ha ofert en Puigcercós, no se la creu ni ell. Es un parany perquè CIU digui que no, i ells puguin de de nou que CIU tanca la porta a un pacte nacional, quan en realitat es ERC que posa un pany a la porta perquè no es pugui obrir.

GOS GÀNGUIL ha dit...

Enhorabona Joan per decidir-te! Hem de donar molta guerra: SOM I SEREM I SEMPRE MOLESTAREM!
Salut!