dissabte, 5 de desembre del 2009

La bomba seria que Laporta es fes d’Unió

Fa temps que s’especula sobre el futur polític del president del Barça Joan Laporta. Des de que va participar a la manifestació de la Diada ha mantinguts flirteig amb Reagrupament i Esquerra principalment i amb Convergència més dissimuladament. Que la figura de Laporta seria un factor clau a les properes eleccions està més que demostrat amb el atacs que rep de la “caverna mediatica”. La opinió de tots aquest “periodistes” és el termòmetre que mesura la rellevança política del personatge. I si fem cas del volum d’exabruptes, la rellevança de Joan Laporta és de primera índole.

Jo si fos el president del Barça i vulgues fer alguna cosa de profit, si vulgues revolucionar realment la política d’aquest Pais, em faria d’Unió i li disputaria el liderat a Duran.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Haha! Doncs les fotos celebrant la victòria de Barça no sé si agradarien entre la militància d'aquell partidet... La veritat és que seria molt important que es decidís a fer el salt. L'enteresa, seguretat i convicció que ha demostrat en la defensa del país serien els seus millors avals.

Josep-Empordà ha dit...

Crec que en Laporta ho esta fent molt be.

En Laporta es pronuncia a favor del Pais, no de cap formació politica, i aixó és el que li correspon mentres sigui president.

Quant deixi de ser-ho, ja dirá que és de CDC.

Ei!...que no ho dic per tocar els nassos!...és el que penso vist les persones que l'envolten a la junta directiva del Barça...vistes qui son les seues persones de comfiaça i el "bon rotllo" que te amb en Mas.....

O potser no, qui sap.

Andreu ha dit...

Estic, bàsicament, d'acord amb la travessa d'en Josep Empordà,si, al final, es produeix el salt d'en Jan a la política catalana el 2010, ....cosa que no crec que es produeixi..el 2010.

Té virtuds i capacitats, i sap mesurar molt bé el tempus.

I les amistats de debó compten.

No en tinc ni idea, però mes aviat el veig a les municipals de BCN en un molt bon lloc dels qui han de guanyar.

El que sí estic segur es que no ho veuran els teus ull, benvolgut Joan, ni els meus, això d'en Jan a UDC,........i, molt possiblement tampoc els veuran a dos dels tres altres llocs que detalles. I com no es farà, perque no ho es, de sucursalista, i com és més liberal que socialdemòcrata..........

No ho tinc clar que salti a la politica de seguida. Jo, d'ell, m'esperaria.

Salutacions
Andreu